Eslemsri Evin içinde altına hiçbir şey giydirmeden tuvaleti öğretmeye çalıştım ve öğrendi bu şekil. Şimdi de altına şort veya külot giydirince bu sefer kaçırıyor başına gelen var mı
Akkuzum Eslemsri biz de dün başladık sizin gibi yapayım dedim ama benim oğlum çıplak kalmak istemedi şort giydiriyorum🙂
nadidelifora Eslemsri hayır yaptığınız yanlış. En önemlisi mahremiyet için çıplak gezmemeli. Ayrıca üstünde kıyafet olsun ki olası bir kaçırma durumunda islakliktan rahatsız olup yapmamayı öğrensin. Ben asla çamaşır ve şort giymeden banyodan çıkmasına müsaade etmiyorum.
fatma_6141 Eslemsri ben sadece alet boxerla ogretmiştim ama sizde ona ara ara annecim bak altın ıslanmasın tuvaletımin gelince gidelim unutma gibi seyler soyleyin zamanla oda alısır merak etmeyin
Eslemsri Akkuzum kimisi ilk biraz çıplak sonra külot ya şort boxer yapıyormuş benjm amac da başta tuvalete gitmeyi aşılamak oldu ondan böyle yaptım
Akkuzum Eslemsri ben de bu yöntemi duymuştum denemek istedim ama oğlum inatçı giydirmemi istedi. Gece ne durumdasınız uyandırıyor musunuz
Bir-prens-annesiii Eslemsri gelinimizde öyle yapmış ve ilk günler sürekli yere veya nereye denk gelirse tuvaletini yapmış bence en iyisi ilk günler alıştırma kilodu giydirmek
Eslemsri Akkuzum gece daha henüz bezi bırakmadık oğlum uyanırsa çok huysuz oluyor zaten gece kuru yapmıyor. Uyurken taktım bezini
Akkuzum Eslemsri anladım ben gece de bıraktım ama bu sabah altına kaçırmış yarın nasıl olacak merak ediyorum
Bir-prens-annesiii Eslemsri Buarada gece gündüz bir alıştırmanız sizin için daha kolaylık olur ilk başlarda ağlar ama zamanla alışır
Mavi-deniz Bir-prens-annesiii alıştırma külodunu da bazı uzmanlar kullanmayın ıslaklığı öğrensin diyorlar öyle öyle tutmayı öğrenecek diyen var ama bir çocuk 4 5 gün sonrası hala sürekli yapıyor azalmıyorlar kaçırmaları bence ara verilip biraz unutturulmalı tekrar başlanmalı
Bir-prens-annesiii Mavi-deniz 4-5 gün olmasa da yine bi en az 7-8 gün sabredilmeli ayrıca alıştırma kilodu ilk günler için çok kullanışlı çünkü oda sonuç olarak bir kumaş ve fazla çiş yapıldığında sızdırma yapıyor o yüzden bez gibi emip kuru his vermesi imkansız
sleepnessnami Eslemsri ben de tuvalet eğitimine başlamadan önce bazen bezi çıkardıktan sonra bırakırdım koşup tuvalete yapardı. Altına bir şey giydirince altına yapardı. Onu bez olarak algılıyordu o yüzden onun iç çamaşırı olduğunu anlatın ve sabredin yavaşça öğrenecek