Bebeğim 6 aylık. Rutin kontrolünde 7 kilo 50 gr boyu 69 cm geldi. O kadar sıkıldım ki artık insanların çocuğuma zayıf demelerinden. Yok sütün az yok sütün yaramıyor yok bilmem çocuk çelimsiz. Sütüm var bezleri dolu dolu geliyor. Aşırı hareketli bir bebek. Ondan mı genetiğinde mi yok bilmiyorum ama napıyım Allah öyle yaratmış yani. Gerçekten artık sinirlerim bozuldu. Çok mu zayıf lütfen bana bi akıl verin ek gıdaya yeni geçtik