metemom_ kızım şuan 23 aylık ben o aylarda gece beslenmesini kesmedigime çok pişman oldum sonradan bilmiyordum ki kimse söylemedi ama emzirme süresini kısalttım ve aralığını arttirmistim öyle olunca geçen en fazla 3 defa uyanmaya başlamıştı 3 hafta oluyor tamamen emzirmeyi de kestim hiç zor olmadı böyle şeyler olunca da emzik felan kullanmadık ağlayınca kucağıma alıp sakinleştirdim alıştı