Gurbette 1 yaş bebeğime tek bakıyorum. Her anına şahidim şükür şikayet etmiyorum.ama o kadar yoruldum ki uykusuzluk yorgunluk beni mutsuz ediyor. Eşim ev işlerinde filan yardım eder ama bebekle bende durmuyo diye en fazla 10dakika bakiyo yarım saat dinlenip uyusam bile bana o kadar iyi gelecek ki bu aralar çok tukendigimi hissediyorum çok