kupraa Sezeryan olalı 26 gün oldu ilm 15 gün ayaklarım çok şişti şimdi şişlik bacaklara geçti normalmi bu şişkinlik 26 günde geçmesi gerekmşyormuydu aynı durumda olan varmı
sule45 kupraa bana kan sulandırıcı verdi pıhtı falan için 26 gün oldu benimde indi bazıları ama hemen gitmiyormuş sanırım şişlik ben hamileyken çok şişmişti benim iki gün sonra geçti doktora bir sor istersen
mavili_kelebek kupraa varis çorabı kullanıyor musun ? Doktor bana sürekli kullanmamı söylemişti. Gerçekten kulladıgım zamanlar iniyordu bazen giymek sıcakta zor oluyordu o zamanlar hemen şişiyordu.
kupraa sule45 1 ay oldu ayaklardan bacsklara geçti 🥲çok rahatsız derici bir kaç gündür ayaklarımı dikiyorum banamusın demiyor
kupraa sule45 bebiş çok huywuz hiç uyumuyor ne istediğini anlamıyorum ağlıyor nedn ağladığı. Bilmiyorum 😒
sule45 kupraa benimde aynı ya 30 günlük olduk ama uyanıyor ağlıyor direkt emiyor uyuyor gaz damlası veriyoruz mayıştı
kupraa sule45 şuan tam günlükmğ benim 30 aynıyız bugün indiriyorum Memefe uyuyakalıyor yatağa koyuyorum kalkıyor akşama kadar bu şekilde gittik yorgunluktan canım çıktı hiç uyuyamadım şu an hala meme uyuyarak yeni emiyor aradı keyfi nasıl isterse
sule45 kupraa benimde aynı şuan 12 geçince 30 olduk yani 29 mayısta doğdu kızım doktor gazdan dolayı dedi ağlıyor diye gittim ilk bebeğim çok telaş ediyorum