Kızlar yaklaşık bir ay önce ikinci sezeryanı oldum çok zor toparlandım çok zor geçti süreç şuanda desteksiz hem 3 yaşında ki oglumla hemde yeni dogan oglumla ilgilenmeye çalışıyorum yeri geliyor agır işler de yapıyorum malesef. Sorum şu bir kaç gündür dikişlerimde yanık gibi düşmüşümde derim soyulmuş gibi dikiş boyu kızarıklık hafif sulanma tarzı görüntü var ayrıca kokuda yapıyor int araştırdım enfeksiyon vs diyor ama sarı ve yeşil akıntı olması gerekiyormuş bende akıntı yok göbegim var dikişin üstüne geliyor omu terleme yaptıgı için öyle oluyor acaba anlamadım agrı yok genel olarak pudra sürsem oraya sorun olurmu acaba başına gelen varmı