_muzikutusuu
Benim bebeğim 1. Ayından sonra başladı yüz üstü yatmaya o şekilde büyüdü şimdi 8 aylık istediği gibi yatıyor. Yüz üstü rahat ediyorlar gaz için de iyi geliyor daha düz ve etrafında kafasını sokmayacağı bir yere yatırırsanız bir sorun olmaz bence,üzülmeyin☺️