sek_kahve aslında hortumunda o tıpa mevcut, bir kolu çıkarınca o tıpayı takmamızı söylüyor kitapçığında da ama öyle yapınca tek halde asla çekmiyor, ikisini bir çalıştırmam lazım. Bugün hatta tekli çalışmadığı için mastitli göğse bir elimle pompayı tutup diğer elimle masaj yaparken sağlıklı göğsüme pompayı eşim tuttu 🤦🏼♀️ ikinciyi bir yere tutturmazsak olmuyor o kadar yani 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Siz hangi ikiliyi kullanıyordunuz lansinoh mu?