eda161616 Kızlar merhaba kızım 1 ay 26 günlük havalar gerçekten çok sıcak zıbın şort ve kısa kollu ile kızımı giydiriyorum ama üşürmü hep aklımda kalıyor vücut ısısı baktığımda gayet iyi siz bebeklerinizi nasil giydiriyorsunuz🤗
yavrupotuncek eda161616 zıbın yeterli çok bile giydiriyomuşsunuz isilik olur sonra bide onunla uğraşırsınız gecede altına şort yada pijama yeter üstünü bile ortmeyin
deniztalta bulunduğunu bölge sıcaklık ve nem açısından önemli evdeki baba faktorune göre hsreket edilmeli kendi gidiginizden bir fazla olacak , unutmayın soğuk değil sıcak hasta eder , Dr Osman gönül al youtubeden bakın derim
dilemma Sadece zibinla duruyor.Geceleri o kadar sicak oluyor ki ustunu bile ortmuyorum bazen ama tabii surekli gogsunu ve ensesini kontrol ediyorum 🙂↔️