pembemontluleyla bebegim196_ bence hiçbir şey olmaz ben de verdim birkaç kere meyve süzgecinde, sadece alerji durumunu takip edin, karpuz dediğin şeyin çoğu su zaten ya ne olabilir. Bu kadar tedirgin olduysanız bir daha vermeyin, çok kasmaya gerek yok bence ya.
ozipek bebegim196_ bacım sen canına susamışsın 😂 o bebek ek gıdaya geçip tatsız şeyleri reddedince görürüm seni dağlara taşlara haykırırsın derdini😂
subrk bebegim196_ En şekerli meyve ile başlamışsınız. Üstelik erken.Önce sebzeler yoğurt sonra meyve.
minikbeyd bebegim196_ doktorlar bilimsel konuştukları için 6 ay diyor anne sütü alıyorsa ama mamayla beslenen bebeğe 4.5 ayda da başlanıyor. Ayrıca her doktor 3 gün kuralı şartı koymuyor çevremde bu şekilde ilerle diyen de var sadece alerjik şeyleri dene diyen de var biraz da bebeğinizi tanıyorsanız 4 5 aylık periyodda az buçuk alerjik bebek olup olmadığını anlayabilirsiniz. Ben emziriyorum bebeğim şuan 5 aylık olmak üzere 4 ay 15 günlüktü minik minik tadım şeklinde verdim oturuyor kafasını dik tutuyor ve biz yerken ağzını açıyordu. 3 gün kuralını sadece yoğurtta uyguladım şuanlık çünkü süt grubu alerjisi yüksek ama salatalık direk soyup verdim suyunu emdi karpuz meyve filesine koydum suyunu emdi havucu soydum eline verdim tadına baktı damaklarına soğuk soğuk iyi geldi nektari koydum 2 3 gündür filesine suyunu emiyor muz yine soydum eline verdim emdi aktif şekilde 3.5 ayından beri de günde 4 5 çay kaşığı su veriyorum. Doktorlar herşeyi biliyorlar evet ama biraz da kendinizin ve bebeğinizi gözlemleyip kendi kurallarınızı oluşturun zaten etki ettiğinde direk kakasında veya vücudunda olur kaldı ki kaşık kaşık yedirmiyoruz tadım şuanlık 6.ay bebekler için geç bir dönem ve bakıyorum hep öğünler bulamaç şeklinde yumurta avakado muz pekmez lor bilmem ne katıp ksrıştırıp kahvaltı veriyolar arkadaşlar size verilse bu şekilde yermisiniz tatlı tuzlu yumurtalı karışık şeyleri. Yumurtasını ayrı lorunu ayrı avakadosunu ayrı sırayla verin çocuklarda yeme bozukluğu ve herşeyi yemememe sorunu oluyor çünkü absürt şeyleri katıp karıştırıp bulamaç gibi yediriyolar ben kendimce doğru bulmuyorum öğünler de tek tek yedirmeli tatlı kahvaltıysa sadece tatlı öğünler bulunmalı tuzluysa sadece tuzlu çocukların tat alma dengelerini bozmamak da fayda var. Ben şimdi patates püresi yapıcam içine zeytinyağı katıcam ama sevmeyebilir çünkü tatsız tuzsuz yiyemez o şekilde ama çorbaya katıp patatesin vitaminini almasını sağlarsanız yer illa herşeyi tek tek verip yemesini beklemeyin kabak mesela biz zor yiyoruz onu sade şekilde bebek nasıl yesin zeytinyağında biraz sotelenip yoğurtla karıştırılıp verilebilir yine vitamin alması açısından direk sade verilip yemesini beklemek hata kendinizde beğenmeyip yemeyeceğiniz şeyleri çocuğun yemesini beklemek saçma oluyor. Sizde takmayın tadımdan hiç birşey olmaz iyi bir gözlemci olun verdikten sonra bir değişim oluyor mu çocuk da 1 2 saatte etkisini hemen gösterir zaten baktınız kızardı yüzü gözü vücudu bir daha vermeyin baktınız kakasında kan var alıp hemen doktora götürün. Bunlar 6.aydan sonrada olabilicek şeyler çünkü
zeo34 zeynep91 üslûbunu bozma güzel konuş Konuşamayacak seviyedeysen de git mahalledeki teyzelerinle ağız dalaşı yap
zeynep91 zeo34 üstünden 1 ay gecen bir post sana yazdıgımıda hatırlamıyorum canın sıkıldıda banamı sarmak istedin hayırdır? az ötede havla
minnakcivciv bebegim196_ hiç bişey olmaz canım her şeyden ufak miktarda veriyorum şekerli tuzlu hariç öyle bebekler daha güzel yiyor iştahlı oluyor
ozgecankosar bebegim196_ 1-2 seferden bişey olmaz bende 1 kere vermiştim ama çok şekerli olduğu için yasak siz verecekseniz haşlanmış sevze verin en güzeli