bebegim196_ İyi akşamlar arkadaşlar 5 aylık bebeğime karpuz verdim bişey olmaz degilmi meyve sügeçinde verdim
MoonCrystal bebegim196_ dik oturabiliyorsa mama sandalyesinde sorun olmaz . Yatay pozisyonda vermeyin ve başını dik tutamiyorsa
ellerimtombik1 bebegim196_ ben ek gıdaya başladığım bebeme bazen yerken somurtuyorum😅 sizinkini bilemedim tabi de
Usnac1995 bebegim196_ Ay yok ne olacak ya 🥲 Ama kilosu falan nasıl, doktora bi danışın belki 6. Ayda geçmeniz daha iyi olur.
dilemma Keske verdikten sonra degil vermeden once arastirsaydiniz.Doktorunuz ek gidaya gecmeyi onerdi mi mesela,sütünüz yetiyor mu mama ile mi besleniyor?Ve once meyvelerden baslanirsa daha sonra sebzelere pek alisamiyorlar
bebegim196_ Usnac1995 6 İnci ayından gün alıyor artk kilosu 7600 Gr anne sütü yetmediği için daha çok mamayla besliyorum
Aselinannesi0655 bebegim196_ of kadının üstüne gitmeyin yapmış bir kere evet yanlış ama onu yapacak bir şey yok afiyet olsun kuzuya biz de ek gıdaya doktor kontrolü beşinci ayda başlamıştık bir şey olmaz canım merak etme
bebegim196_ Aselinannesi0655 inşallah bebegimde böbrek genişlemesi var bide kalbinde delik var aslında çok dikkat ederdim herşeye sağolsun kaynanam ısrarla ver diyor bsey olmaz biz onca çocuk büyüktük bsey olmadı diyo
melek3675 bebegim196_ hiçbişey olmaz bence de bende herşeyi veriyordum suan 10 aylık yemek felanda seçmez mis gibi yiyor herşeyi
MoonCrystal bebegim196_ canım hiiiccc bişey olmaz sadece başını dik tutuyor mu ona dikkat et ve mama sandalyesinde oturtup ver m kontrolünüz yakınsa bekle doktor baksın dik tutabiliyor mu . Ayrıca korkma karpuz yani zehir değil tövbe yarabbim
MoonCrystal beybitolat başını dik tutabildikten sonra baslanabiliyor. Yurtdışında 4. Ayda başlıyorlar . Boş ver yorum yapanın ismine bakınca zaten yanlış bilgi verdiğini anlıyoruz devam🤣
bebegim196_ MoonCrystal aslında bayramdan bi kaç önce doktora götürdük kontrol icin doktor kontrol etti yüzüstü falan uzattı başını gayet güzel tutuyor şuan oturabiliyoda ama mama sandelyesi kullanmıyorum henüz
leylaaksuu YorgunAmaMutluAnne bizim doktorumuzda 4 aylıkken tadımlara başlattı sadece mama ile beslendiği için tabi doyucak kadar değil kaşık ucuyla ver demişti 6 aylık şu an bu günde 1 öğün veriyorum bazı doktorlar 4. ayda tadım başlatabiliyor
pogacayanaginannesi bebegim196_ karpuz için çok erken genelde 7 ay civarında az miktarda verilir ishal yapabilir
beybitolat MoonCrystal sonradan fark ettim akjdhshshs zaten bu forumda ondan bi tane daha yok anlamam lazımdı gerçekten
byrmm Kızım beş buçuk aylık bende soğuk veriyorum dişlerine çok iyi geliyo. Meyve filesinde veriyorum. Zaten suyunu emikliyo dişlerinide kaşıyo o arada rahatlatıyor baya. Kilolarca yedirmiyoruz herhalde abartıyolar.