Cansuu1 Devlet hastanesine kadro veya taşeron olarak girebilirsiniz. Ara ara devlet kadro açıyor eğer ki tibbi sekreterlik diplomanız varsa. Özel hastaneye de ayni sekilde diploma istiyor varsa cv doldurup birakmaniz lazim onlar size geri donus yapiyor.