hacer1212 Merhaba kızlar Vajinal dogumdan sonra dikiş yerleri için ne kullandınız ağrınız ne kadar sürdü nasıl atlattınız
ipekkusunannesi hacer1212 mikrop kapmaması ve hızlı iyileşmesi için yatak yaralarında kullanılan bir sprey kullanmıştım çok dikişiniz varsa enfeksiyon kapma riski yüksek olabiliyor
irmhzl hacer1212 taharet sonrasi batikonla pitpit yaparak gazli bez ile, 15.gunden sonra bisey hissetmedim cok agrim olsugumda buz tuttum odem gibi olunca cok aciyor
hacer1212 irmhzl evet maalesef 10 gün oldu ağrı var hala batikon kullandım ama kanama olduğu için kuru tutamıyorum ki
doruk14 hacer1212 dikişin açılmış olabilir mi benim açılmıştı ayakta kaldıgımda agrıdan duramıyodum bacaklarıma kadar vuruyodu agrısı o yuzden iğleşmesi biraz uzun sürmüştü
irmhzl hacer1212 cok mu kanamaniz, allah yardimciniz olsun bilac gune iyi olacaksiniz ve hic olmamis gibi olacak😍
Mrskoc hacer1212 sürekli kuru tutmak cabuk iyileştiriyor ben bazen saç kurutma makinesiyle kurutuyordum 😅
alinmom hacer1212 ilk zamanlar elbette olmuştu mikrop kapmamasına dikkat etmek gerek kimisinde dikiş patlıyormuş ters bir harekette çok ağrı yapıyormuş.
Mrskoc hacer1212 doğru ama zaten nemli bir bölge %100 kuru olamaz . artık ne kadar kuru tutarsan kârdır
pogacayanaginannesi hacer1212 sadece tentürdiyotu gazlı bezle sürdüm her lavabodan sonra ve kuru tuttum bide sık sık duş aldım ben bence onunda etkisi oldu 20 günde iyileştim iz falan yok şuan
doruk14 hacer1212 sen sureklı batıkon sürmeye devam et ozaman zorlama kendini dikişler düştükten sonra bile ara ara agrılar devam ediyor sonra geçiyor ama eğer agrın benim gibi şiddetlenirse bi doktora gözük derim