Su olabilir, bir akşam benimde böyle az az sızıntı şeklinde gelmişti. Doktora yazmıştım, bekle şiddetlenirse hastaneye geç demişti. 1 saat sonra hiç durmayan, şiddetli şekilde gelmeye başlamıştı. Yani 5 sn içinde giydiğim pijamam sırılsıklam oluyordu. Hastaneye gittik, ertesi gün öğlen doğurdum.