Aselimeren merhaba; yazdığınızı okuyunca aynı biz dedim .. kızım 2 aylık , hep mutsuz, ağlıyor , pilates topunda zıplayarak, örtüde sallayarak, memede emerek susuyor, pinekliyor , sonra yine huysuz mutsuz 😞 çok üzülüyorum bir sıkıntısı var da ben mi anlamıyorum diye .. geçiyor mu, geçecek mi bu günler diye ben de düşünüyorum..Evlatlarımız mutlu, sağlıklı olsunlar her daim inşallah🤲🏻🤲🏻🤲🏻