Rabiaylmz Kızlar sol gögsümde süt tıkaniklıgı var cok sert doktora gittim antibiyotik verdi kullandım gecmedi dün tekrar gittim geçer dedi ama geçmiyor sanki
Dk2017 Rabiaylmz gögsünün ucunda beyaz nokta var mı emzire emzire geçiyor malesef acısada bol bol emzirmelisin yoksa açılmıyor antibiyotikle
Seda_123 Rabiaylmz Benimde sertlesmisti elleyince bile acıyordu o göğsümü emzirdim daha çok bide sıcak duşa girdim anında geçti
Rabiaylmz Dk2017 evet sürekli gögüs ucum yara yapıyor 10 gundür süt tikaniklıgi var ceviz büyüklügü kadar antibiyotik fayda etmedi
Rabiaylmz Bnbalkan her günmü duş aldın bir kere duşta denedimde o ceviz büyüklügundeki sertlik gitmiyor doktor gider diyor bende korkuyorum kalacak diye
Sevim26 Soguk lahana koy ve solgar lesitin diye gıda takviyesi var ben onunla kurtuldum tavsiye ederim