Kızlar oğlum 25 aylık ve artık bezi bıraktırmak istedim. Bu sabah bezini çıkardım ve güzel güzel anlattım çiş gelirse anne çiş geldi de tamammı oğlum dedim. Beni gayette iyi anladığını düşünüyorum. Duruyor duruyor altına yapıyor sonra bağıra bağıra ağlıyor korkuyor. Bugün 6 kere altına yaptı. Hepsini makinaya attım sinirlendim oturdum ağladım nasıl yapıcam ya ben hiç tahammülüm yok. Hayat zor zaten bide bu konuda baya sabır gerekiyor. Demin tekrar altına yapt yine üzerini çıkardım kirli sepetine attım gittim bezini getirdim bağladım. Bugün bir kere bile tuvalete yapmadı. Yarım saat tuvalette oyalanıyor yinede bir gram çiş yapmıyor. Her yolu denedim olmuyo bu sabahtan akşama kadar 6-7 kere üzerine işedi bir kere bile tuvalete yapmadı. Tane tane betimleyerek anlatıyorum ama söylemiyo. Altına yapınca ağlıyo sonra çiş geldi diyo. Ben ilk günden pes ettim galiba😫😫
Ne olur bana püf noktadı söyleyin süzler nasıl becerdiniz???