Mrskoc Kızlar benim evim çok boğuk ve kalabalık . Kv bizle yaşıyodu onun odası var . Erkek kardeşim de var geçici bizimle kalıyor ona da oda yaptık . Cocugun da odası var . Bitane de oyuncak odası var . 5+1 ve ben cok yoruluyorum temizliği dağınıklığı asla bitmiyor . Kiradayım çıkınca evi küçültsem bu sefer de eşyalar mobilyalar açıkta kalacak . Ben ne yapayım bunca eşyaya ? Evimi nasıl daha fresh hale getiririm . 3 tane ev değiştirdim ama mutlu olamıyorum içim açılmıyor . mobilyalarım koyu renkli cocuklardan korkumdan açık renkler kullanamıyorum bari aksesuarlarla açayım diyorum antrasit ve kiremit renkli salonumu nasıl daha iç açıcı hale getirebilirim ? Pinteres evler görüyorum içim açılıyor ama benimki çok boğucu . başlıkta da yazdığım gibi her türlü öneriyi dikkate alacağım .
mamylatte Mrskoc koltuklar için örtü alabilirsiniz açık renk ya da koltukların yastıklarına açık renk kılıf alabilirsiniz Ayrıca duvar rengi ve avize de çok etkiliyor . Halı eğer çok koyuysa o da sebep olur . Odanızda yemek masası varsa ve koyu renkliyse ona da açık renk bir örtü örtebilirsiniz
Mnli Mrskoc şimdi hem sadeleşme istiyorsunuz hem aksesuar sadeleşmek istiyorsanız marie kondo ve sade yaşam belgesellerini izlemenizi öneririm önce netflixte küçük alanlarla başlayabilirsiniz mesela her gün bir çekmece bir çekmeceyi açın 1 yıldır kullanmadığınız her şeyi atın satın elden çıkarın kalanları marie kondo metodu ile düzenleyin
balkizlar Mrskoc siz anlatırken ben daraldım 😅 kalabalık hiç sevmem öncelikle fazlalıkları elden çıkararak başlayın… baya bir rahatlarsınız.. kaç çocuğunuz var ona göre daha küçük bir eve de geçilebilir… Fazla aksesuar bulundurmayın..
egelibiranne Mrskoc evde ne kadar fazlalık varsa çöpe atın. Gerçekten evi boğucu gösteren fazlalık eşyalar. Kullanmadığınız gereksiz gördüğünüz ne varsa atın
mamylatte Bir de eğer fon perdeniz varsa renkli çıkarın perdeler düz bembeyaz olursa o bile ferahlatır
Mrskoc Mnli yani bikaç sade aksesuarla da şık evler gördüm mobilyaları değiştirmek artık cok maliyetli o sebeple bari aksesuarla açayım istiyorum evi. Dediğiniz metodu bir araştırayım teşekkürler ☺️
Mrskoc balkizlar 2 cocuk var 1 kız 1 erkek o sebeple evdeki eşyalar oyuncaklar kıyafetler de ikiye bölünüyor 🙈 inanın ki her sene atıyorum dağıtıyorum ama zamanında kv hep saçma şeyler aldı eve kendi çeyizleri bile duruyor benim de çalıştıgım için cok kıyafetim var ayakkabım çantam ne bilim yaa ev cok dolu kusucam artık 😅
Mrskoc egelibiranne kvnin eşyalarından başlasam eşim yanlış anlar mı diye düşünüyorum bir baza dolusu eşyası var
Pirasalipuding Mrskoc fazlalık kullanmadıklarınızı temizlemekle başlayın işe, sehpa,dolap,oyuncak,dolap, eşya ne varsa atın yada birilerine verin sonra açık renkler kullanın halı koltuk örtüsü vs gibi
Mrskoc Pirasalipuding oyuncaklar mesela çok yük bana ama işte atamıyorum montessori lego peluş bilmem ne bissürü var ve kızım daha küçük o da biraz oynasın istiyorum evimde baska insanların eşyası var onları istemiyorum asıl sorunlarımdan biri onlar
KaranimEgem Evden fazla olan herşeyi çıkarın ve fazla süs vs kullanmayın herşey dolapların içinde olsun ortalıkta olmasın
Mrskoc KaranimEgem evde 3 tane gardrop var her şey dolaba konmuş ama bakıyorum hepsi boş şeyler gaza gelip atıyorum sonra bigün lazım oluyor ve ben yine aynı eşyayı satın alıyorum şu döngüden kurtulamadım 😀
Mnli Mrskoc bunun için de size öneride bulunayım kapsül gardrop yöntemine geçebilirsiniz önce direk elemeyin kıyafetlerinizi mesela 33 parça ile 10 kombin falan yapıyorlar temmuz ayı için deneyin ya da hiç bir şey almama ayı yapın temel ihtiyaçlar dışında ya da ben genelde şunu yaparım mesela 1 ay sadece dolabımdan giyineceğim bu kış sadece dolabımdan giyineceğim gibi farka inanamazsınız
balkizlar Mrskoc çocukların kıyafetlerini ve oyuncaklarını ayda bir eleyin mesela.. kendi kıyafetlerinizi de eleyin 1 yıldır giymediğiniz hiç bir şeyi bırakmayın… zamanı gelir diye bir şeyleri bekletmeyin… sizi mutlu etmeyen eşyaları tutmayın… gerçekten büyük bir yük kalkacak üzerinizden
Mrskoc Mnli çook mantıklı . siz söyleyince farkettim 1 senedir hamilelikti lohusalıktı izindi derken işe gitmediğim için hiçbişey almama diyeti yapmışım 😅
Pirasalipuding Mrskoc onlar için ayrı ayrı organizerler ve kutular alabilirsiniz. Şimdi oynamadıklarını kaldırın yaşı geldikçe çıkarırsınız