alperenmommm Gün içinde ekran bir tek hava verirken açıyorum aksi halde hava hiç almıyor, maskeyi çıkarıyor. 1 numaralı kızım da çenesi kitlerdi , ekran olmadan asla açmazdı, öğün vaktinde açıyordum onun dışında asla açmazdım. şimdi okulda dereceli. Ortalaması 99.57 gibi birşeydi,