Kızlar ben ikiz bebeklere doğum yaptım oğlum biraz solunum skıntisindan 1 hafta küvezde kaldı çıkti şimdi emerken iç çeker gibi ses çıkariyor normalmi yoksa solunumda skınti cekiyormudur sadece emerken bazen oluyor hızlı emdiginde sanki 36 haftalık doğdular kızda bişe yok böyle iç çekme