Arkadaşlar ilk başta hipp kullanıyorduk çok güzeldi en başta 1 aydır kaka yapmama sorunu vardı dün Bebelac aldım dünden beri yine yapmadı hemen yapması mı lazımdı tiroidden şüpheleniyorum artık 1 aylıkken bakılmıştı normaldi yani neden böyle oldu anlamadım devamlı da mama değişimi yapmak istemıyorum