Oğlum 4. Ayında falettik biz süt alerjisini şimdi birde yumurta çıktı. Sürekli pişik, eklem yerlerinde kızarıklık, geçmeyen burun tıkanıklığı ve hırıltı, sürekli bir yerleri yuvarlak yuvarlak kızarıp geçmesi ve en önemlisi bizde 3 aydır kabızlık vardı meğer alerjidenmiş anlamayan doktorumuza sayıp sövüp değiştirdim. Alerji çok hafife almayın ne kadar dikkat ederseniz o kadar erken geçer.. ben diyetteyim şimdi düzeldi herşeyi.