rozeriin valla ben nasırıma da siğilimemde bunu kullanıyorum yakmıyor felan bi işe yaradığı da yok nasırsök isminde böyle sıvı ilaç varmış trendyolda gördüm yorumlar çok iyi hemen etki etti vs diye,bu ilaç tabaka yapıyor kaldırıyorum aynı değişen hiçbir şey yok birde ayağımın tam ortasında öyle bi acıyor ki iğne batıyor gibi aynı,eczacı bana kenarlarına vazelin sür başka yeri yakmasın demişti öyle deneyebilirsiniz duoderm var işte muadili bunun bu ilacıda kullandım bi işe yaramıyor