drgkt 3yaşında kızım kreşe gidiyor fakat çok özlüyorum onu haksızlık etmişim gibi düşünüyorum o yüzden bakıcı fikrini de düşünüyorum. Sizin cocugunuz kaç yaşında? Benim 2. Bebem 8 günlük daha:)
ikibebekannesi34 drgkt okulda arkadaşlarıyla evde yapamayacagı etkinlikler var yasıtlarıyla bir uyum var..
Mrskoc drgkt ben kreşçiyim . Akranlarıyla kaynaşıyor kural kaide öğreniyor bakıcı pek güven vermiyor bana
kare Bakıcı siz evdeyken bakıcaksa tabi ki bakıcı daha mantıklı.çünkü evde küçük bebek var ve kreşten hastalık getirebilir.hem daha küçük sizden ayrılmamış olur.oyun ablası falan bulabilirsiniz.