mertinannesi__ kaydını yaptırın bir ay geç verin bizim burada da devlet anaokulunda üç yaş alan yer var ama okulumuz yıkılıp başka bir yere taşındığı için çok sınıfı da olmadığı için dört yaştan itibaren aldılar mesela bir komşumuz çocuğunu getirip kaydettirdi iki aydan kaybediyordu iki ay beklediler iki ay sonra okula gelmeye başladı kaydını falan hepsini yaptırdılar sizde bu şekilde yapabilirsiniz