Sütüm azaldığından beri mama vermeye başladım ama mamayı bir türlü sevemedi. Ek gıdaya geçtik rahatlarız dedim ama yine temel gıda mama olmalı. Vücudun sıvıya ihtiyacı var. Ek gıdayı da çok seven bir bebek değil😔 Gün içinde hep aç kalıyor sanki neler yapabilirim mama içmeyen bebeğim için yol gösterin lütfen