Kızlar oğlum 22 aylık, ara sıra kendisine çatal kaşık falan veriyorum yere örtü serip oturtuyorum kendisi yesin diye ama daha tam beceremiyor bir de bazen yaramazlık yapıp yemeği oraya buraya örtünün dışına saçıyor. Bu aralar yemek masasında kucağıma alıp eline kaşık falan veriyorum ama yemeğin yarısını üstüne döküyor. Tam olarak ne zaman kendileri yiyip içmeye başlıyorlar? Bir süre buna ara vermek istiyorum çünkü yemeyi beceremediği gibi bir de ortalığı aşırı batırıyor. Siz nasıl yapıyorsunuz? Nasıl yapılması gerek bana da söyler misiniz