defneliy65 kıyamam bende öyleydim ama kilo problemimiz yoktu sadece daha çok istiyordu sırf dayanamadığım için kendim günde bir 30 cc mama veriyordum ilk ay ama kilosu gayet iyiydi büyük ihtimal ben başlamasam mamaya başlatmayacaktı doktor. Onun yanında sütüm az mı çok mu anlamadığım için sağıyordum ama 20 cc zor çıkıyordu şaşırıyordum. Meme reddi yapmaya başlayınca 2. Ayda pompayı değiştirdim çünkü priz başında beklemek zor oluyordu bebekle. Mochinin eller serbest modelini aldım ve en az 60 en fazla 120 çıkmaya başladı. Sütün emzirdikçe 2. Ay eminim daha çok artacaktır ama sağıma devam etmek istiyorsan makineni değiştirebilirsin ben myle fayda gördüm. Bol kayısı,incir, dut kompostosu içebilirsin şekersiz. Bi de bana ebebekte satılan malt içecekler çok iyi gelmişti o dönemde👍🏼