Oğlum çişini söylüyordu çok güzel ama kakasını altına yapıyordu görümcemin bana gelmesi icap etti (uzun mesele) düzeni bozuldu altına yapıyor artık çişinide bu dönemde alışır mı tekrar yalvarıyorum yazın ağlayarak yazıyorum lütfen çok güzel söylüyordu çişini gece hiç yapmıyordu altına ne yapacağım lütfen sabrım kalmadı