Aslicamm şuan 25 buçuk aylık. Daha küçük tanı için. O yüzden belli bir yol izlenemiyor daha. Şuan daha çok konuşma odaklı gidiyoruz. 27.ayda tekrsr çağırdılar. Ama ben 3 4 aydır oğlumu tanıyamaz oldum. Önceden de vardı bu durum ama iyice zorlaştı. Oyun grubuna sürekli gideriz. 9.aydan beri tek derse katılmayan oğlum. Artık gram gidesim gelmiyor. Kafasının estiğine gidiyor. Şuan annemlerle, teyzemlerle köydeyiz. 5 kişi bakamıyoruz çocuğa öyle diyim 😂😂 ek bir yol izlemiyoruz ama psikiyatri sevmese bile sakin etkinlikler yaptırmaya çalışın dedi. Şuan bir tık daha gelişme var mı derseniz, sevdiği tarz etkinlik olunca nadir de olsa güzel güzel yaptığı oluyor😂😂 yani bilmiyorum ki. Psikolojim hiç iyiye gitmiyor onu diyebilirim 🥲🥲