zeynepgzn Kızlar 1 buçuk ay önce bebeğim rota virus oldu 1 haftadan fazla hastaneden kaldık dunden beri dün sümüksü bı kakası vardi bugün sabahtan da her mama verdiğimde kaka yapiyo ve pütürumsu ishal olmuş acaba yinemi rotaya şuan 5 ay 18gunluk bebeğim
asyabebek44 zeynepgzn rota olduğunu nasıl anlamıştınız bebeğinizin hangi belirtileri vermişti acaba, aşı yaptırmış mıydınız
Aselduru88 zeynepgzn Benim kızımda rota virüsü olmuştu 1 hafta hastahane de yatmıştık.. Çıktıktan sonra öyle bir durum görmedim ama doktor 1 hafta sonra kontrole gelin mutlaka demişti bence götürün.
zeynepgzn asyabebek44 hayır yaptirmamistim hastanede iki doz aşı yapıp ağır bi şekilde rota geviren vardı yanımda çok ishal kusma ara ara ateşi vardı kakası bunun gibi pütürlü oluyodu
busraalanya zeynepgzn çok geçmiş olsun bizde rota virüsünü yeni geçirdik dün çıktık hastaneden hatta hepimize bulaştı 🤦🏻♀️. Doktora sordum ben tekrardan bulaşır mı dedim . Bunlarda sa tip1 tip2 falan var dedi mesela şu an yakalandığınız tip1 diyelim yine tip1 e denk gelirseniz bulaşmaz ama farklı tiplere denk gelirseniz bulaşır dedi