melosunuzz Bebeğim 3 aylık manuel olanı yeni kullanmaya başladık otomatik sallanana alıştığı için pek durmuyor ama ben salladığım sürece üzerinde uyuyor 😀 elektrikli olarak Elele dormire almıştım ama memnun kalmadım sürekli sağa sola salladığı için çok fazla kusturuyordu (reflü de var). 4moms aldım onun sallanma şeklini çok sevdi bütün gün onda olmak istiyor.