zeynepyade16 kayrasaf Asb ilkögretmenim ailem uygulamasi yapmis onu indirip daha kolay bakabilirsiniz bu arada bn nisanda dogum yaptim basvurdum kimligi cikriktan sonraa mayistada ilk cocuk odemesi halk bankasina yatti
kayrasaf zeyum7 neymiş çocuğun bilgilerini girmemisim girmediysem nasıl başvurdum acaba Allah belasını versin böyle işin sinirlendim valla ya 4 aydır bekliyorum
eyll_13 Bende şubatta digum yaptım haziran yatmış sadece millet geriye dönük tüm ödemeyi aldı sadece haziran yatmış nasıl haksızlık