İyi gunler arkadaşlar 12 gun once dogum yaptim, sütüm azdi mamaya basladim, mama + meme seklinde gidiyorduk son 3-4 gundur memelerimden süt akmaya basladi mesela birini emzirirken digerinden akiyor biraz ama sütümle hala yavrum doymuyor mamaya devam ediyoruz, süt sağma makinası ile de cekince bir kaç damla geliyor sadece. Acaba makine mi az çekiyor diye düşünüyorum. Sütüm az olsa yine de akar mi?