Deletedmom280 Kızlar kızm 17 aylık ama 2 ay once kist patlaması yuzunden acil amlyta alındım sezeryan yerımden tekrr acildim tekrr dikildi sımdı sorum su basıma boyle Bı tahılsız olay gelmesiydi yaza hamıle kalmak istiyordum sımdı kalsam sorun olur mu
Merve Deletedmom280 olmaz bence ama tıbbi bir bilgim yok. Peşpeşe 3 çocuk yapan var sezaryenle. Ama süreç nasıldır bilmiyorum. Post üstte kalsın ❤️
Ikrazumra19 Deletedmom280 sanmiyorum pes pese 2-3 tane sezeryan olan var bende ikinci sezeryani olucam
Hamide16 Deletedmom280 bence bi kaç sene daha bekle canım kendini yıpratma dikişler öyle kolay iyileşmiyor. Sen sağlıklı ol ki bebeklerine faydan olsun kolay değil aynı yerin üç kere kesilip dikilmesi. Senin yerinde olsam iyice toparlanmayı beklerdim tabi senin kararın
Gamzeli2206 Deletedmom280 2 ay olmuş bence 1 yıl bekleyin karnınız büyüdükçe o dikiş yeri acıcak 2 kere kesinin artından 2 yıl beklemek isterdim ben ama tabi Allah’ın taktiri :)
Ikrazumra19 Deletedmom280 anladim yani belki hemen hamile kalmiucaksiniz zaten surec 9 ay derken yine uzun bir zaman alir diye dusunuyorum ama yinede doktora bir sormakta fayda var
Poyraz-bebek21 Deletedmom280 doktorum 2 sene gebelik istemiyoruz demisti dikisler tutmayabiliyormus yada cok gec iyilesiyormus riske atmaya degermi siz bilirsiniz