mabellaa nonema doktorumuz hiç bir şey yapmayın kendiliğinden çıkar demişti bence çok müdahale etmeyin Allah korusun retinasını falan çizersiniz en fazla serum varsa evde onu sıkın 1-2 damla öyle de çıkar kızımın gözüne sık sık kirpik kaçardı öyle yapardım