cns06 herkes otel demiş ama banada villa daha mantıklı geliyor. Önceden olsa tabi ki hersey dahil otel derdim ama bebekle otel bizim için zor olacak diye düşünüyorum 7 aylık benimkide günde 3 kez öğün hazırlıyorum otelde böyle bir imkan yok. Hadi odaya elektrikli ocak götürsek in havuz başına uykusu geldi çık öğün saati geldi çık hazırla. Akşam uyku saati zaten erken o saatten sonra bizde mecbur odaya tıkılacağız. Villa da mecbur kendi yemeğimizi de hazırlayacağız ama diğer yönlerden daha kolay olacak. Yemegini hazırla havuz başında yedir uyut gölgeye bırak havuza gir. Akşam uyusun sen eşinle havuz başında takıl falan filan