Cagbusege ben postu attıktan sonra şöyle bir gelişme yaşadım,(ebemizin tavsiyesi olarak) çişimizi gece gündüz her zaman tuvalete yapıyoruz,ama kakanı yapmak istemezsen anne kakam geldi bez bağla dersin bende bez takarım sadece kaka için dedim veeeee öyle oldu🤭karnım ağrıyor dedi sonrada anne kakam geldi bez bağla yapcam dedi tuttu yani bezi bağladım yaptı bu sekilde kendi kakasını tutmayı öğrenince bez yok bitmiş tuvalete gidelim dicekmişim ama aylar sonrada olabilir zamanı kendi belirlesin dedi🙏
Çiş konusunda bizde coğu zaman sorun yok.Ben gece çarsaf vs uğrasmak istemediğim için bez bağlıyorum ama bezi bağlarken bu bez külot gibi yaparsan çişini tüm yatağın üstün çiş olur diyorum her seferinde😂🙈 yatmadan önce çişini kontrol ettiriyorum yapana kadarda uyutmuyorum,(yapmayınca sabah bez ıslak kalkıyor)gün içinde de dediğim gibi uzun yolda olacaksam bez bağlıyorum.Kafası karısmıyor cünkü her seferinde bu bez külot gibi diyorum külotlar kurumadı vs bir sürü seyle oyalıyorum:)