Öncelikle 8 haftalık gebeyim.
Dün sağlık ocağına idrara çıkamama yanma , kaşıntı şikayeti ile gittim kan ve idrar tahlili verdim .
Bugün sonuçları almaya gittim Dr enfesiyon olduğunu söyledi . Bide idrarın da protein çıkmış dedi . Bı dahiliyeye git görün dedi tamam dedim eve geldim ardın dan hemşire aradj öğlenden sonra bol su iç gel tekrar idrar tahlili ver belki sonuçlar yanlış çıkmış olabilir dedi . Ona göre kadin doğuma gondercem seni dedi. Tamm dedim gittim verdim idrar ve kan tahlilini 1 saat önce .
Bu ne demek oluyor kizlar başına gelen varmı