Kızlar merhaba. Bebeğim 2 aylık olmak üzere. 5 6 Haziran’dan beri uyku düzeni diye bir şey kalmadı. Uykuya geçişte çok zorlanıyorum. 45 dk 1 saat ayakta sallıyorum. Bıraktığım an uyanıyor. Kucakta mayıştırıp yerine yatırıyorum 10 dakika sonra ayakta. Gece 3 saat kesintisiz uyuyor. Gündüz en minimum şekilde uyuyor. Ne yapıcam ben bilmiyorum. Gazı yok eminim, aç değil, bezi temiz, sıcak yer desem değil. Kundak yapıyorum ancak öyle sallayabiliyorum