Sevgili anneler merhaba, 5 aylık bir bebeğim var ve öksürüğü yok, hapşurma da yok. Ancak balgamı var gibi arada sesi geliyor. Burnunu da temizledim. Doktora gideceğim tabiiki ama sormak istedim tecrübeli annelerimize. Teşekkür ederim şimdiden. Sağlıklı günler dilerim🙏🏻