smnbr ayazadam54 Biz ertesi gün ya da 2.gün yaptırmaya başlamıştık Her doktor farklı şey söyler Siz kendi doktorunuzu dinleyin. Herkesin yöntemi farklı
eymenku ayazadam54 o zaman çekmenize gerek yok yarından itibaren biraz şişlik iner birazda siz alışırsiniz biraz sakin olup pipinin köküne doğru hafif baskı uygularsaniz zaten deri kendiliğinden aşağı doğru iner acılı bı işlem değil korkmayin krem surerken canı yanar sadece deriyi çektiğiniz için değil
dilemma Evet biraz aglayacak ama o sekilde surmeniz gerekiyor.Ben de ilk surdugumde tansiyonum dusmustu ,altini kapattiktan sonra hemen kucagima alip sakinlestirdim.Cabuk iyilesmesi icin bunu yapmaniz gerekli.Zaten 2-3 günde daha az aglamaya basliyor anlik
eymenayazmom ayazadam54 hayır ya öyle yapma dokunmadan üst katmanına çerçeve olarak sür bezede sür zeytinyağı damlat yapışmasın bu kadar dokunma tabiki asla
012530 Oğlum 28 günlükken sünnet oldu bize doktor hafif bi şekilde krem sürün dedi biz bezede çok az krem sürüyorduk tam pipisinin üstüne gelen yere bez yapışıp canını yakmasın diye doktor bize 1 hafta sonra her bez değişiminde ve duştayken ileri doğru itin yapışıklık olmasın demişti bence sizde çok ittirmeyin biraz bekleyin şuan canı yanar
ayazadam54 012530 1 hafta sonra ileri geriyi yapabilirim diye düşünüyorum şuan sıkıntı heryeri şiş tutmaya yeri yok lazerle yapıştırdığı için yapışma riski var oyüzden bunu yapmamız gerekiyor galiba
012530 Bu ara krem dedim ama krem değil biz sadece vazelin sürdük doktor fucidin kremde vermişti ama eğer bi morarma şişme olursa fucidin sürün dedi onun haricinde hep vazelin önerdi
2_oglanannesi ayazadam54 bardak koymadık biz hiç. Kremleyip kapattık. Hemende iyileşti. Sargı vardı bizimkilerde iki günde düştü
kahraman07 ayazadam54 4 aylıkken yaptırdım bize öyle bir şey demedi doktor kremleri de 2 3 adet spancı (gazlı bezi) üst üste koyup kremleri en üste sıkıp pipisinin üstüne koydum bezini kapattım hiç elimi değdirmedim çok çabuk iyileşti yapışıklık gibi bir sorun da olmadı