oykukpln biz anneler biraz sabırsız ya geçen doktor erkek gibi dedi bugünde kız gibi dedi bende buraya sorim dedim tabikide buradakiler tahmin sadece gerçeği 2 hafta sonra net olarak görürüz sağlıklı olsunda 4 yaşında bi tane oğlum var gönlüm kızdan yana ama herşeyden önce sağlıklı olması