1 ay sonra yakın arkadaşımın düğünü var. Sezaryen göbeğim olduğu için dar elbiselere bakmadım. Bir de sadece tek bir düğünde değil farklı zamanlarda da giyebileceğim bir elbise olsun istiyorum. 2 elbise beğendim ama karar veremedim. Sizce hangisini alayım?

