Kızlar sezaryen olduktan sonra 4. Gününde kanamam kesildi sabah gece tekrar az geldi o gün doktoruma gittim rahim kontrolü vardı gayet iyi dedi kontrolde sonra o gelen kanamadan sonra bir daha da kanamam olmadı doğum yapalı 10 gün oluyor 5. Günden itibaren kanamam yok bu normal mi ?