7 aylık bebeğim ama düzeltilmiş 4 ay 20 günlük ek gıdaya başladık doktor tavsiyesi ile tadımları bitirdik kahvaltıyı çok güzel yapıyor sabahları ama öğlen çorba içiremiyorum öğlenide geçtim saat 3-4 yine içmiyor meyve püresini de güzel yiyo yada 2 kaşık yoğurda meyve falan katınca güzel yiyo ben mi erken acaba diyorum pramatüre annelerin yardımına yorumuna iytiyacım var yani yemese diğerlerini de yemez diye de düşünüyorum