allwrite Kitsu Merhaba, evet eline verdik. Birlikte yemek masasında oturuyorduk, bir yandan takip ettik. Zaten dişleri olmadığı için koparması çok zordu. Koparamadı da. Bazen parçalanmış minik kemikler olabiliyor, ona dikkat ediyorum daha çok.
Kitsu allwrite 1 adet minik dişi mevcut 😳 emme refleksi çok güçlü benim bebeğimin biraz o yüzden tereddüt ediyordum cesaret aldım sizden bu akşam deneyeceğim. Teşekkürler 🤎
allwrite Kitsu Ne demek, çok sevecek inşallah.😊 Takip ettikten sonra tehlikeli bir durum yaşanmaz bence. Onlar kendilerini kurtarmak konusunda da çok becerikliler.🏋🏻♀️
eylulevasilan bidebayilistersenferiya kolik bebek o kadar zor bir dönemdi ki Rabbim kimseye yasatmasin
bidebayilistersenferiya allwrite çok açıklayıcı yazmışsınız teşekkür ederim bizimkiler de yiyorken ver diyorlar sanırım öğün saymaktansa öyle yapacağım akışına göre 🌸
Prensesin_Annesi_ bidebayilistersenferiya 3 gün kuralıyla gitmeniz gerekiyor alerjisi varmı yok mu diye biz 7. Ayda basladık corbalara mesela 8. Ayda et balık fln basladık
artikbiranneyim bidebayilistersenferiya denediğiniz sebzelere yeni bir tane ekleyip kombinleyerek haşlayın yanında yoğurtla verin bu öğle menüsü olur Örnek menü Kabak havuç tatlı patates soğan bunları haşlıyorum çatalla eziyorum üstüne zeytinyağı ve kimyon gezdiriyorum al sana yemek 😄 yanına da evde yaptığım yoğurt Sonra içine pirinç bulgur va ekleyebilirsiniz bunları da yer, 7. Aya girince kıyma tavuk vs ekleyebilirsiniz Sabah için örnek menü (bunların hepsini baştan yiyemez aşama aşama gidin) Salatalığı cam rendede rendele bir bölmeye koy Yanına zeytinin çekirdeğini çıkar bir gece suda beklet suyunu değiştir tuzu gitsin sonra blenderdan cek ezme yap bir kaşık koy Süzme peynir al suda beklet tuzu gitsin koy minik bir küp Yanına dut pekmezi koy içine öğütülmüş ceviz istersen cam rendede rendele koy Yanına yoğurt yumurta sarısı tam buğday unu ve meyve cırp dök kaşık kaşık tavaya mis gibi pankek Al sana kahvaltı tabağı😄🤌🏻 Ben sebzelerin ayına bakmadım mevsiminde verdim gaz yapıcak gibiyse kimyon koydum
bidebayilistersenferiya artikbiranneyim ooo tam kitap gibi tarifler olmuş hemen SS aliyorum teşekkür ederim 💐
[silindi] allwrite rica ederim 🌸 Biz de haftaya sekiz aylık olacağız, normalde eve çilek almıyoruz bu aralarda da bahçemizin çilekleri çok güzel oldu, çok şükür bebeğim herhangi bir gıdaya şu ana kadar alerji oluşturmadı onun da rahatlığıyla deneyeceğim çileği. İnşallah herhangi bir alerjik durum yaşamayız 🌸
artikbiranneyim bidebayilistersenferiya rica ederimm 😊 bir de ben Philips avent buharlı pişirici almıştım bebeğim 10.5 aylık hala kullanıyorum resmen elim ayağım. İçine sebzeleri soğanı sarımsağı koyuyorum donmus kıymayı da öylece koyuyorum pişiyo çatalla eziyorum yemek oluyo missss. İster donmus tavuk ister donmus balık ister donmus ciğer koy aynı sey. Evet hala öğle yemeğini ayrı yapıyorum cünkü biz onun kadar sağlıklı beslenmiyoruz 😄 aksam menülerini de 8. Aydan sonra bizimkilerden yavas yavas vermeye basladım cünkü salçaya baharata alışsın diye. Ayrıca bu sıcak havalarda corba da ekledim ki çok sık yapmam bence pütürlü yemesi daha iyi, neyse corbaya mutlaka sehriye koyuyorum doyurucu olsun diye bazen azıcık ekmek de doğruyorum ona da alıssın sonucta ekmek de yiyecek. Kabataslak olusmustur kafanızda 🤗 hiç merak etmeyin siz verin o yer, irmikli bebek mamalarına cok yaklaşmayın onun insan yavrusu oldugunu unutmayın siz ne yiyorsanız benzerini ona pişirin damak tadı alışsın. Bir de blw yapmadım. Desteklemiyorum. Ona rağmen 9. Ayda eline ognin bisküvisini verdim çatır çutur yedi 😂 yani eninde sonunda yiyorlar bence blw şart değil ❤️
beer bidebayilistersenferiya benim kızım 4ay 25 günlük bende baslamalımıyım bilmiyorum siz kac aylıkken basladınız
eylulevasilan bidebayilistersenferiya bende geçen hafta başladım tadimlara havuc patates kabak yumurta sarısı pirinc unu birazcık muz ve elma verdim bugün de çorba yaptım patates havuç ve kabak birazda sarımsak attım onu iciridm içinde zeytinyağıda koydum kızım 6 ayl 3 günlük.oldu 6 ay olduğunda başladım.ben acele etmedim herkesin kendi tercihi tabi