binnur37 princessmom_ Bende normalde bayan kuaförüyüm manikürcü ama 5 yıldır çalışmıyorum 🙄 Tekrardan işe başlamak istiyorum ama kuaförlük değil ofiste sekreterlik Çaycılık ne bulursam artık hayırlısı
Dmt-01 princessmom_ ziraat teknikeriyim tarım bakanlığında çalışyıroum kendi mesleğimden atandım ama muhasebecilik yapıyorum:(
Mrskoc binnur37 kuaförüm sallamıyosa geçen dedi cok iyi iş yapıyormuş hele nailart kısmı baya revaçta niye istemiyorsunuz 🙄
binnur37 princessmom_ Ben mecbur düşünüyorum ev kira tek maaşla olmuyor ama kızımı nasıl bırakacağım onuda düşünüyorum şaştım kaldım
[silindi] princessmom_ bu herhalde bininci meslek postudur. Yarın da eşimizin mesleklerini sorarsınız sonra da maaşları.
cikolatahurma [silindi] o postlar çok açıldı geç kaldın bunu söylemekte hem bu post diğer saydığınız iki başlığa göre gayet normal sonuçta kullanıcıların mesleğini soruyor ..