baharim20 biz de aynı durumu yaşadık cok cok zordu kendimi hiç iyi hissetmiyordum 2 bucuk ay sürdü. 2 dis çıktı, sadece disten kaynaklı değildi ama, korkular basladi, ayrılık kaygısı, huysuzluk vs. Su anda da hep yaninda olmamı istiyor ama en azından oyun halisinda kalıyor.