Nihalkelesli benim bebeğimde çok gazlıydı, şimdi 3 aylık olduk biraz rahatladı, ne zaman hareketlenmeye başlıyor o zaman daha rahat oluyor, biz çareyi nurse Harvey colex şurup ta bulduk birde bol bol gaz masajı ve hemen hemen her gece banyo yaptırmaya çalışıyoruz.